Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.05.2010 23:24 - Сблъсъкт на титаните
Автор: nesus Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1427 Коментари: 0 Гласове:
0



И така страданието започна един прекрасен следобед. От прозореца полъхваше прохладен ветрец, а аз бях сгушен под завивките, забил нос в учебника.

 Изведнъж ме споходи чувство на тревога. Усетих хиляди очи вперени в мен, чакащи да забият малки зъбки в плътта ми… Тревожно вдигнах очи точно, за да видя нападението – две хищни малки мушички извършиха заход към лявото ми око, една към носа ми и поне 3 към устата. Държа да отбележа, че размера на нападателната сила не бе отчетен в момента на атаката, а когато се броиха жертвите…

Генералния щаб на доскоро мирната страна планира и реализира масирана контраатака върху противниковите позиции. Агресорите за съжаление бяха нападнали изневиделица. Разузнаването навлезе в дебрите на дълбоката джунгла намираща се на юг от Леглото и след щателно претърсване не бяха открити укрепления. Подобен резултат имаше и полета над пропастта зад Компютъра, както и проучването на стратегическата пещера локализирана зад Библиотеката. Последната акция беше проведена с голям риск за разузнаването и погълна значително количество средства.

Остана само един непроучен регион…рехавата степ на Цветята… Цялата армия, водена от разузнаването се насочи към нея за нанасяне на смазващ удар. Противниковите сили обаче дадоха масивен отпор. С рисковани маневри противниците бяха изтласкани през прохода Прозорец и отвоюваните територии бяха подсигурени за кратко…

Битката бе спечелена, но не и войната…очакват се големи жертви от страна на агресорите…




Тагове:   война,   жертви,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nesus
Категория: Други
Прочетен: 42011
Постинги: 11
Коментари: 16
Гласове: 96
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол