Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.10.2008 17:43 - За теб...
Автор: nesus Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1266 Коментари: 2 Гласове:
2



Познаваш ли вкуса на сълзите? Аз да. - на всяка една... А познаваш ли вкуса на кървавите сълзи? А пътя им? Идват направо от сърцето...капка по капка се стопяват в безкаря на мъката с всеки удар на сърцето.

Как мога да погледна слънцето, а как да усетя нежността на топлия дъжд? Всяко докосване ми носи болка...неизмерима... Всичко ми напомня за твоето лице, за твоите очи, за твоя парфюм… Опитвам се да избягам от образа ти, но няма къде да се скрия. Всяко късче от света ме кара да погледна назад, а какво усещам? - само една смразяваща хладнина, тишината на кървавия залез, студената светлина на слънцето, убиващия аромат на пролет.

Природата поема по своя път към живота, а аз вървя по старата пътека. Пътеката, водеща към смразяващия студ на зимната нощ. Погледът ми търси студенината на звздите, душата ми иска да се изгуби сред тях, но всичко, което виждам, са надвисналите облаци. Снежинките падат по кожата ми и се превръщат в сълзи - едно море от сълзи, което ми говори за теб...

И ето, гася поредната цигара, а димът ме обгръща, огънят изпепелява сетивата, пречи ми да погледна напред. И все пак, това желание липсва... Винаги ще имам място в сърцето ти, но не искам едно малко ъгълче – искам го цялото... Невъзможно е да ми го дадеш, знам, това ме убива. Не мога да понеса тази смърт – бавна, мъчителна, поглъщаща. Всеки мечтае да умре тихо и спокойно – насън, усмихнат, сънуващ най-скъпите си моменти. А моята? - насън, в море от тъга? Не, това не стига, преди това ме чака дълъг живот, изпълнен с мисли за теб, с надежди, че отново ще срещна любовта в кафевите ти като лешник очи.

Надеждата умира бавно и сигурно – казват, че тя умира последна, но аз ще остана след нея... сам, загубен, крепящ се само на щастието, че помагам на ближния си, гледащ чуждата рaдост през увеличително стъкло.

А какво ми остава? - споменът за щастливите ни мигове заедно. За сладката прегръдка... За топлината на тялото ти... За пълното доверие на момичето сгушило се в прегръдките на любимия...

Ти продължи напред, радвай се на живота си – аз ще живея в сянката на своя… Всеки живот, който съм подарил, ще посвещавам на теб. Радостта в очите на човека, когото съм спасил, ще дарявам на теб... А мъката на страдащия човек, вкопчил се в последните искрици живот? Ще я запазвам за себе си... ще я усещам като моя. Ще му дарявам надеждата, която ми е останала, скъпите спомени, топлината, която ми даде. За какво са ми нужни? Вече съм сянка на себе си...

И така, паля поредната цигара, вперил поглед в планината от познание, която ще задуши мъката ми. Ще ми помогне да те забравя за момент, ще ми даде сили да дарявам повече радост, да я разстилам в краката ти.

И все пак не мисли, че те забравям дори за миг... ти си там... Виждаш ли? По средата на всеки удар на сърцето споменът за теб се появява и убива малка частица от мен...



Гласувай:
2



Следващ постинг

1. анонимен - soso
11.10.2008 18:44
Kolko krasivo i tajno
цитирай
2. taistvena - много ми хареса......
25.09.2009 17:24
Много ми хареса !!!
Толкова добре си описал това което чувстваш ,че направо го почувствах с теб !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nesus
Категория: Други
Прочетен: 42151
Постинги: 11
Коментари: 16
Гласове: 96
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол